18.09.2009

Outfit today - 18.09.09

collage-01

A green leather skirt I haven't worn more than twice (if even) since I got it (and Mom sewed it) 2 years ago. Actually it is not that bad! The most special and at the same time trickiest detail is the ruffled top-line. Because it adds size on your waist, it doesn't cost much seed&nut cake to look fat in this skirt ;-). Today I tried wearing it with a my favourite item ever (the white blouse - did you ever notice ;-)) and a little, very wide and super-cute cardigan with floral prints from COS. Have a good evening and see you tomorrow (hopefully!)
Yours, Theresa

Ein grüner Lederrock, den ich höchstens zweimal (wenn's hochkommt) WIRKLICH getragen habe, seitdem ich ihn vor 2 Jahren zu Weihnachten geschenkt bekam (bzw. meine Mutter ihn genäht hat). Eigentlich ist er gar nicht so schlecht. Das Besondere am Rock – was ihn gleichzeitig so schwierig macht – ist der gerüschte bzw. faltige Bund. Der trägt so stark auf, dass es nicht viel kernigen Butterkuchen bedarf, um in diesem Rock fett auszusehen ;-). Heute hab ich ihn mit meinem Lieblingsstück "Weiße Bluse" angezogen (nicht, dass ihr meinen Blusenfanatismus noch nicht bemerkt hättet ;-)) und einer kleinen, sehr weiten aber supersüßen Stickjacke mit Blumendruckmuster von COS kombiniert.
Habt noch einen schönen Abend und bis morgen (hoffentlich sieht man sich da!)
Eure Thea

Outfit 18.09.2009

Outfit 18.09.2009

Outfit 18.09.2009

Outfit 18.09.2009

2 Kommentare:

Millie Motts hat gesagt…

SO cute! The cardigan is beautiful. You have such a knack for pulling together wonderful outfits! I wish we lived closer so I could go shopping with you!

Best!

Lobster and swan hat gesagt…

love it!