02.12.2008

Third day ...

Adventskalender

Often you hear the same sassy and horrible christmas songs in every superstore and at the christmas market. So sad, because there are hundreds of great and atmospheric christmas moods out there. Today I want to share three of my very favourite piano songs - played by my hostbrother Darryl (who could sue me for giving them to you, I suppose ;-) - well, you could see that as advertisement for free ;-)).
So, lean back and enjoy his great talent!

Three christmas songs!

Häufig hört man in der Weihnachtszeit ausgenuddelte und ganz furchtbar intonierte Weihnachtslieder in den Kaufhäusern oder auf dem Weihnachtsmarkt! Eigentlich ist das so schade, da es hunderte von tollen, stimmungsvollen Weihnachtsliedern gibt. Heute möchte ich deshalb drei meiner Lieblingslieder teilen: gespielt von meinem Gastbruder Darryl auf dem Klavier (der mich wahrscheinlich verklagen könnte, weil ich sie hier veröffentliche ;-) - man muss das als Werbung sehen ;-)).
Also, zurücklehnen und seine wunderbaren Klavierklänge genießen!




Other great CDs and Christmas songs (tested by my and my family's ears!) - hier noch einige weitere tolle CDs und Weihnachtslieder (eigenohrig ausgetestet):

Christmas Piano Moods
Doris Day Personal Collection
Elvis Presley Christmas collection
Christmas in Vienna

0 Kommentare: