01.02.2010

Wallpaper for February 2010

A big Hello from London!
How are you?? I just spend a wonderful weekend together with my sister Toni who visited me from Friday evening until Sunday evening. I still have to sort out the pictures because I probably made over 200 this weekend! Until then (please keep looking ;-)) I want to give you this month's wallpaper. I am pretty proud of myself that I got around making it in time!
Yours, Theresa


Einen ganz lieben Gruß aus London!
Wie gehts?? Ich habe ein wunderbares Wochenende gemeinsam mit meiner Schwester Toni verbracht, die mich von Freitag bis Sonntagabend besuchte. Ich muss die Bilder erst aussortieren, denn ich hab bestimmt über 200 gemacht dieses Wochenende. Bis dahin (also immer schön gucken) gibts aber schon mal das neue Wallpaper für Februar. Ich bin ja ziemlich stolz, dass ich es geschafft habe, es noch am 1. Februar "auszuliefern". Dies könnte beispielsweise an der erstaunlich konsistenten Nerverei meiner Eltern liegen ;-)
Eure Thea

1 Kommentare:

Ms. B @ Millie Deel hat gesagt…

Lovely wallpaper! Thanks so much for it!! It was also the perfect reason to make me clean up my desktop!!