04.08.2009

Dolls, dolls, dolls, ...

Travelling to my hostparents also means meeting up with all my hostsisters and brothers and their families. I always like to make something little for them and with every family growing so fast (I got quite a few new nieces since last time I visited ;-)) I was not able to make a doll for each and everyone. However I decided to give one doll to each family. In the next day I want to show you the individuals I've created: Berta, Bella, Roberta and Gerda:

Eine Reise zu meinen Gasteltern nach Kanada bedeutet natürlich auch ein Treffen mit all meinen Gastschwestern und -brüdern und deren Familien. Ich mache immer gern eine Kleinigkeit für sie, aber da die Familien immer mehr wachsen (ich habe einige neue Nichten seit meinem letzten Besuch bekommen), konnte ich nicht für JEDEN eine Puppe machen ;-). Also habe ich entschieden, dass jede Familie eine bekommt. In den nächsten Tagen möchte ich euch die kleinen individuellen Puppen Berta, Bella, Roberta und Gerda vorstellen.
Making the dolls

Making the dolls

While creating the dolls ... evening atmosphere and my dolls have their legs ... still waiting to be "armed" :-)

Während der Puppenherstellung ... abendliche Atmosphäre und meine Puppen hatten endlich Beine ... noch immer erwartungsvoll wartend auf Arme :-)

0 Kommentare: