13.06.2009

Wallpaper Giveaway

lexington


I don't know how you get along with summer where you live. With us the sun has not been to generous yet! Nevertheless I want to hint on the beautiful summer collection of Lexington Company whose newsletter I always enjoy finding in my email account! Looking at the pictures from Newport Beach, I instantly thought of an old vintage magazine where I had seen a wonderful double page. My next thought was - of course - that I could use that as a summery giveaway for all my blogger friends. Thus you may click on the button on the right or at the little picture below in order to download the summer wallpaper by Neu4bauer: "A colourful beach palette full of fashion by Neu4bauer". Enjoy!

Wie kommt ihr mir dem Sommer zurecht? Bei uns hat sich die Sonne noch zu wenigen Lichtblicken erbarmt und heute war regelrechtes Aprilwetter! Trotzdem möchte ich mit euch auf die Ideen von Lexington Company hinweisen, deren Newsletter ich immer mit großer Freude im eMail-Postfach entdecke. Beim Durchschauen der Bilder vom Newport Beach musste ich dann an eine Zeitungsdoppelseite denken, die ich vor kurzem in einer "Berlins Modenblatt" aus den 50er Jahren entdeckt habe. Aufgrund der langen Wartezeit auf ein neues Wallpaper habe ich mich dann entschieden, diese Seite als Bildschirmhintergrund aufzubereiten und euch somit zum Wochenende ein kleines Giveaway zum Download zu schenken! Also einfach auf den Button rechts oben oder das kleine Bild unten klicken und das Sommer-Wallpaper herunterladen: "Eine bunte Strandpalette bei Neu4bauer". Viel Spaß damit!

Neues Wallpaper
1920x1200 px

Neues Wallpaper
1024x768 px

2 Kommentare:

Millie Motts hat gesagt…

Beautiful, beautiful! Thank you!

Jan hat gesagt…

Ah, Newport Beach - right next to where I live in Huntington Beach! Love this vintage summer illustration!