15.10.2008

To accompany you through the semester

Semesterplaner_Caro38
As a birthday present for a friend of mine, I've made this semester planner in the last weeks. It was an empty book from Muji, which I "embellished" with different pictures from Drupa (you know - the print and media fair) and different professional journals for print-media-industry (we are in the same university courses ;-)). Right now I am trying to finish my own calendar, but I am only running around and I just cannot find the time to sit down and "craft" ;-). Today I have a gettogether with my stipendiaries in Stuttgart, tomorrow I'll work till 4 o'clock and then I have a university course, on Friday we'll go to Frankfurt to world's biggest book fair (www.buchmesse.de). I am so excited and envious to see it (detailed report will follow!).
Semesterplaner_Caro40

Semesterplaner_Caro41
Letzte Woche habe ich als Geburtstagsgeschenk für eine gute Freundin einen Semesterplaner gemacht. Es handelte sich im Grunde genommen um ein ganz tolles Heft von der Marke Muji, in welches ich allerlei Bilder und Werbung von der Drupa (diese große Druck- und Medienmesse) und diversen Fachzeitschriften der Druck- und Medienbrache klebte. Zur Zeit versuche ich eigentlich, meinen eigenen Kalender zu beenden und fertig zu machen, aber ich komme einfach nicht dazu. Heute habe ich noch ein Treffen mit den Konstipendiaten in Stuttgart, morgen arbeite ich den ganzen Tag und habe abends noch eine Vorlesung und am Freitag fahren wir auf die Frankfurter Buchmesse (www.buchmesse.de) - ich freu mich so! Ein ausführlicher Bericht von unseren Erlebnissen mit Grass & Co. folgt natürlich am Wochenende!
Semesterplaner_Caro42

1 Kommentare:

prettywithribbons hat gesagt…

What a great idea and an awesome present. I'm sure she loved it...